Nasza ekipa

Tomasz Sondij

Tomek związany jest z motocyklami od zawsze. Od kilkunastu lat zawodowo, a prywatnie… odkąd sięga pamięcią. Z zamiłowania marketingowiec, z wykształcenia dziennikarz i specjalista od komunikacji stojący za wprowadzeniem na polski rynek takich marek jak Ducati, Scrambler Ducati, Triumph, Norton oraz wieloletnią obsługą marketingową Aprilii, Moto-Guzzi, Vespy, Inter-Motors.
Osobiście odpowiedzialny za  najbardziej spektakularne wydarzenia motocyklowe w Polsce – w tym głośne premiery,  track day’e, puchar wyścigowy Triumpha, serię imprez „Wiosna / Jesień z Ducati” i niezliczoną ilość wyjazdów motocyklowych w bliskie i dalsze zakątki świata.

wyjazdy motocyklowe do hiszpanii

Wyznawany styl: zawsze gratem ...tj youngtimerem!

Oprócz chronicznego bólu pleców i filozoficzno-egzystencjalnych przemyśleń, cierpi na nieuleczalną chorobę związaną z motoryzacją. To schorzenie objawia się nieodpartą potrzebą do kolekcjonowania starej motoryzacji – obecnie, głównie klasycznych samochodów 4×4.
Bardzo „mocno średnio” zaawansowany mechanik amator, w wolnym czasie przedkładający przyjemność własnoręcznego (czytaj: nieskończonego) dłubania przy klasycznych pojazdach, nad funkcję ich faktycznego naprawienia.
Absolutnie uzależniony od muzyki i natury, wielbiciel rowerowego downhill’u, enduro,  brazylijskiego jiu-jitsu, tajskiego boksu i zmagania się z siłownianymi „klamotami”. 

Nasz człowiek w Hiszpanii

Od wielu lat Tomek – znany pośród bliskich znajomych jako Pawian, to nasz człowiek na hiszpańskiej placówce. Mieszkając w Hiszpanii, każdego roku, po tamtejszych drogach nakręca kilka tysięcy kilometrów. Dzięki temu doskonale zna tamtejsze realia, zwyczaje i najciekawsze zakątki.

Jak ryba w wodzie czuje się realizując najbardziej złożone projekty. Na jego koncie znajduje się imponująca liczba, kompleksowo organizowanych wyjazdów dla prasy motocyklowej, premier i dużych imprez dla klientów.
Wielu polskich motocyklistów było obecnych na imprezach jakie tworzył i koordynował, bez wątpienia natomiast, większość z Was słyszała o tych wydarzeniach z mediów i prasy z motocyklowej.

Największą satysfakcję czerpie z realizacji wyzwań „niemożliwych”, jak np. pomysł i realizacja markowego pucharu Triumph Daytona Cup czy wprowadzenie na – dosyć hermetyczny, polski rynek motocykli Scrambler Ducati. Do kategorii podobnych wyzwań, zalicza także uszczelnienie pompy wspomagania w swoim Discovery 1 lub kompletną odbudowę Mitsubishi L300 4×4.

Po przygodzie z motocyklami sportowymi, która zakończyła się na torowej Daytonie 675, obecnie – jeżeli miałby wybrać jeden, jedyny motocykl, byłaby to bez wątpienia Multistrada Enduro.

wyjazdy motocyklowe hiszpania, włochy z transportem motocykli